Про вибір лікаря

Шановні відвідувачі!

            Багато непорозумінь та небажаних подій відбувається через відсутність або володіння неповною інформацією. Аби цьому запобігти в майбутньому, ми розпочинаємо цикл публікацій, в якому будемо розповідати, що ж відбулося в закладі за час реформування, як зручніше та в повному обсязі отримати медичну допомогу на ПЕРВИННОМУ  рівні.
            Залишайте під публікаціями свої побажання, відгуки та запитання, маємо сподівання на коректне спілкування з взаємоповагою.
            Заздалегідь дякуємо!

Про вибір лікаря

            Комунальне некомерційне підприємство «Шосткинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Шосткинської міської ради забезпечує медичне обслуговування населення, безпосередньо пов’язане з наданням первинної медичної допомоги.
            В штаті закладу працюють сімейні лікарі, терапевти та педіатри.
            За пацієнтом закріплено право на вільний вибір лікаря, незалежно від місця проживання та реєстрації. Ви обираєте «свого» лікаря, надаєте паспорт та ідентифікаційний код. При собі необхідно мати мобільний телефон, цей телефон бажано має бути особистим, в подальшому на нього будуть приходити повідомлення про виписані рецепти за програмою «Доступні ліки», інформація про направлення на консультацію чи лікування до профільних лікарів (на вторинний рівень) та інше. Тож номер бажано не втрачати, його заміна потребує додаткової процедури та часу.
            За наявності документів та телефону Ви підписуєте декларацію з лікарем на обслуговування.
            Для тих хто не має мобільного телефону, з будь-яких причин, можливо підписати декларацію по відсканованим документам, але в подальшому буде обмеження в електронних направленнях, електронних рецептах, електронних лікарняних.
            Якщо виявилось, що обраний лікар Вас не влаштовує, йти та «розривати» декларацію на обслуговування не потрібно. Ви обираєте іншого лікаря, укладаєте з ним декларацію на обслуговування, а попередня – автоматично стає недіючою.
            Законодавчо встановлено кількість осіб, яким лікар може забезпечити надання якісної первинної медичної допомоги:
  • терапевт – 2000 осіб
  • сімейний лікар – 1800 осіб
  • педіатр – 900 осіб
Тобто, якщо лікар вже має встановлену кількість пацієнтів, то він може відмовити бажаючим укласти з ним декларацію. Для пацієнта також є небажаним укладання декларації з таким лікарем, оскільки збільшене навантаження може впливати на якість медичного обслуговування.
Якщо ж обраний Вами лікар не має оптимальної кількості пацієнтів – відмовити Вам в укладанні декларації на медичне обслуговування лікар не має права.
За дітей до 14 років декларацію з лікарем підписують батьки. Це може зробити один із батьків. Для цього потрібні документи батька або матері (паспорт, ІПН), свідоцтво про народження дитини і мобільний телефон.
Зверніть увагу! Дитяче населення з народження дитини можуть обслуговувати також і сімейні лікарі.
Якщо дитині уже виповнилося 14 років і вона отримала паспорт, то підписати декларацію з обраним лікарем (педіатром чи сімейним лікарем) вона може самостійно. Це закріплено в Основах законодавства про охорону здоров’я та відповідному наказі МОЗ № 503. Для підписання декларації ідентифікаційний податковий номер дитини не є обов’язковим.
Важливо розуміти, що без декларації на медичне обслуговування, безоплатною залишається тільки екстрена (невідкладна) медична допомога.
Далі буде.

Анкетування

Шановні відвідувачі!

Ми бажаємо змінюватись та ставати кращими для Вас у:
  • доступності
  • обслуговуванні
  • комфорті перебування у закладі
Аби розуміти Вашу думку про нас, ми започатковуємо анкетування. Бланки анкет Ви можете отримати в реєстратурі амбулаторії або у лікаря з яким укладено декларацію на обслуговування.
Будь ласка, об’єктивно оцінюйте ситуацію та висловлюйте Ваше бачення в тому, яким має ставати заклад в процесі реформування.
Будемо вдячні за Ваші ідеї та думки.
Анкетування анонімне, бланки з Вашими відповідями залишайте у СКРИНЬКАХ, що розміщені біля реєстратур у кожній амбулаторії.
Заздалегідь дякуємо!
Зразок бланка анкети:
Share on facebook
Facebook

Медсестринство важливе

 В час, коли життя на волосині,
і, здається, зірка вниз летить,
ти довірся медсестрі, людино, –
від біди вона всіх захистить.
Ти довірся тим рукам умілим,
що творити можуть чудеса,
людям, що любов’ю й словом щирим
повертають зорі в небеса
.
Медсестра – це життєлюбність, розуміння чужої біди, відчайдушна хоробрість, своєчасна підтримка, доброта та людяність. Це душа і серце, без вагань віддане людям. Мало хто може похвалитися такими чеснотами, якими володіє ця чарівна жінка – Ніна Сергіївна Мишко, процедурна медична сестра амбулаторії №1 КНП «Шосткинський МЦПМСД».
Свій трудовий шлях Ніна Сергіївна розпочала в 1976 році. Після закінчення Армавірського медичного училища Краснодарського краю Росії була направлена на роботу акушеркою в пологове відділення  в селище Новомихайлівське Туапсинського району Краснодарського краю. Де проявила себе дуже чуйною, відповідальною, кваліфікованою акушеркою, яку дуже цінували керівництво і співробітники. Працюючи в пологовому відділенні весь час мріяла вступити в медичний інститут і бути лікарем. Щоб бути ближче до мрії  вирішила перевестись на роботу в місто Перм, тому що там було вечірнє відділення в медичному інституті. Завідувач  пологового відділення відпустив Ніну Сергіївну тільки після обіцянки повернутись до них працювати лікарем. Так з 1980 року вона почала працювати в Пермі медичною сестрою в відділенні анестезіології і реанімації. Завдяки своєму професіоналізму, наполегливій праці, відданості обраній професії і не зважаючи на юний вік  в 1981 році зайняла перше місце в конкурсі серед медичних сестер медичної частини, в якій працювала. Пригадує такий випадок під час роботи в реанімації. У відділення поступила старенька жінка в дуже тяжкому стані, її лікували, але лікування не давало позитивної динаміки.  І лікарі вирішили, що будь як буде… Але у дуже чуйної і доброї Ніни Сергіївни з голови не виходила розповідь старенької про маленьку онучку, в якої більше крім бабусі нікого нема. І вона вирішила прикласти максимум зусиль для того, щоб старенька обов’язково одужала.  І диво здійснилось, безнадійна бабуся ожила після декількох місяців кропіткого, професійного і чуйного догляду такої самовідданої медичної сестри. Недарма в народі кажуть : і тепле слово часом лікує.  
Вступити до медичного інституту Ніні Сергіївні так і не судилося, тому що в 1982 році довелось приїхати в місто Шостка Сумської області, щоб доглядати за своїми старенькими бабусею і дідусем, які на той час стали дуже немічними. Будучи милосердною і доброю вона не змогла на перше місце поставити свою мрію стати лікарем і  прилетіла до своїх найдорожчих родичів, щоб забезпечити їх належним наглядом і доглядом.
Так з 1982 року і по теперішній час Мишко Ніна Сергіївна працює процедурною медсестрою в амбулаторії №1. Медсестра для неї – це не просто професія, це стан душі, здатність щохвилини співчувати людському болю і стражданню та сповна надавати необхідну медичну та психологічну допомогу хворому. Своєю самовідданою працею, високою свідомістю і дисципліною вона завоювала пошану й авторитет серед колег. А пацієнти не уявляють процедурний кабінет без  Ніни Сергіївни, яка не шкодуючи теплих підбадьорливих слів будь-яку маніпуляцію зробить безболісною процедурою завдяки своєму професіоналізму.
Адміністрація КНП «Шосткинський міський центр ПМСД» у Міжнародний день медичної сестри щиро бажає всім медсестрам, фельдшерам, акушеркам, лаборантам здоров’я, невичерпної енергії, доброти, любові та справжнього людського щастя!

Страхування медичних працівників.

Практично п’ята частина всього медичного персоналу в Італії зазнала зараження COVID-19. Про це у Twitter інформує ООН.
“В Італії 20% медперсоналу заразилися COVID-19”, – вказують в Організації Об’єднаних Націй.
При цьому акцентується увага, що більшу частину працівників медичної сфери у всьому світі становлять жінки.
“У глобальному масштабі жінки становлять 70% усіх працівників сектора охорони здоров’я. В умовах пандемії вони перебувають на передньому краї боротьби з COVID-19, і на їхні плечі лягає головний тягар реагування на кризу, що розростається”, – йдеться в повідомленні.
Адміністрацією закладу проведена робота зі страхування медичних працівників закладу на випадок зараження COVID-19.
Бережіть себе і будьте здорові.

Оновлена амбулаторія №4

Продовжується реформування галузі охорони здоров’я міста. Здійснено ще один етап по оптимізації – амбулаторія №4 КНП «Шосткинський міський центр ПМСД» (терапевти та сімейні лікарі) переміщена за адресою вул. Свободи 14 (колишнє приміщення жіночої консультації).
За підтримки міської влади проведено ремонтні роботи, оновлено меблі, придбано необхідне медичне обладнання.

УВАГА!

Серед заходів спрямованих на запобігання і поширення коронавірусної інфекції COVID-19 передбачено можливість отримати консультацію лікаря, з яким укладено декларацію, за телефоном.

У разі неможливості зв’язатись з лікарем, наводимо телефони реєстратур та завідувачів амбулаторій.

Амбулаторія №1

– реєстратура: 6-22-31; +380-96-699-5982
– завідуючої: 6-13-63

Амбулаторія №2

– реєстратура: 2-22-31; +380-66-724-1550
– завідуючої: 2-12-59

Амбулаторія №3

– реєстратура: 5-37-69; +380-68-968-6768
– завідуючої: 5-37-69

Амбулаторія №4

– реєстратура: 4-00-60; +380-95-054-6428
– завідуючої: 4-00-61

Амбулаторія №5 (Дитяча поліклініка)

– реєстратура: 6-13-09; +380-66-100-4280
– завідуючої: 7-30-50

За додатковими роз’ясненнями  з 08:00 до 18:00 можна звертатись за телефонами: 6-22-31; +380-96-699-5982 (реєстратура – Амбулаторія №1)

У вихідні, неробочі та святкові дні з 09:00 до 14:00 працює черговий лікар-терапевт в амбулаторії №4 (колишнє приміщення жіночої консультації)

тел.: 4-00-60

моб.: (095) 054-64-28

та в дитячій поліклініці  з 08:00 до 13:00 працює черговий лікар-педіатр

тел.: 6-13-09

моб.: (066) 100-42-80

УВАГА!

У зв’язку з підвищеною захворюваністю на ГРВІ та вірогідністю поширення COVID-19 адміністрація рекомендує пацієнтам закладу обмежити візити до лікаря з метою профілактичних оглядів, оглядів здорової дитини, планових оглядів.

 

За можливості залишатися вдома, мити (дезінфікувати) руки і обмежити контакти.

При погіршенні самопочуття звертатися до свого лікаря.

 

Поза годинами роботи закладу звертатись в приймальне відділення КНП «Шосткинська ЦРЛ» та КНП «Шосткиська дитяча лікарня».

 

Нагадуємо номера мобільних телефонів лікарів для звернення в робочі години закладу:

Амбулаторія №1

Амбулаторія №2

Амбулаторія №3

Амбулаторія №4

Амбулаторія №5

Повідомляємо відвідувачів амбулаторії №1

05.03.2020 в поліклініці буде припинена подача електропостачання, за інформацією від ПАТ “Сумиобленерго”, тому запис до лікаря через кабінет пацієнта на цей день неможливий.

Як правильно оформити декларацію?

НСЗУ працює за принципами прозорості та відкритості. Всі виплати закладам-партнерам НСЗУ здійснює на основі поданих звітів. Обсяг виплат залежить від віку та кількості пацієнтів, яких обслуговує той чи інший медзаклад.
Юридичним підтвердженням обслуговування пацієнта у певного лікаря в певному закладі ПМД є подана декларація.
Це документ, який підтверджує факт вільного вибору пацієнтом свого лікаря. І, що важливо, декларація потрібна для того, щоб держава знала, куди спрямувати кошти за обслуговування пацієнта. НСЗУ може заплатити лише за декларацію, подану з дотриманням усіх правил. Порядок вибору лікаря первинної медичної допомоги та форму декларації затверджує наказ МОЗ №503.

Читати далі

Спрощено процедуру зміни методу автентифікації пацієнта

Декларація про вибір лікаря – це важливий документ, що підтверджує вільний вибір пацієнта та його бажання отримувати послуги первинної медичної допомоги саме в цього лікаря.
Щоб пацієнт міг подати, а лікар – належним чином оформити – декларацію, особу пацієнта потрібно підтвердити (автентифікувати).
Читати далі