Страхування медичних працівників.

Практично п’ята частина всього медичного персоналу в Італії зазнала зараження COVID-19. Про це у Twitter інформує ООН.
“В Італії 20% медперсоналу заразилися COVID-19”, – вказують в Організації Об’єднаних Націй.
При цьому акцентується увага, що більшу частину працівників медичної сфери у всьому світі становлять жінки.
“У глобальному масштабі жінки становлять 70% усіх працівників сектора охорони здоров’я. В умовах пандемії вони перебувають на передньому краї боротьби з COVID-19, і на їхні плечі лягає головний тягар реагування на кризу, що розростається”, – йдеться в повідомленні.
Адміністрацією закладу проведена робота зі страхування медичних працівників закладу на випадок зараження COVID-19.
Бережіть себе і будьте здорові.

Оновлена амбулаторія №4

Продовжується реформування галузі охорони здоров’я міста. Здійснено ще один етап по оптимізації – амбулаторія №4 КНП «Шосткинський міський центр ПМСД» (терапевти та сімейні лікарі) переміщена за адресою вул. Свободи 14 (колишнє приміщення жіночої консультації).
За підтримки міської влади проведено ремонтні роботи, оновлено меблі, придбано необхідне медичне обладнання.

УВАГА!

Серед заходів спрямованих на запобігання і поширення коронавірусної інфекції COVID-19 передбачено можливість отримати консультацію лікаря, з яким укладено декларацію, за телефоном.

У разі неможливості зв’язатись з лікарем, наводимо телефони реєстратур та завідувачів амбулаторій.

Амбулаторія №1

– реєстратура: 6-22-31; +380-96-699-5982
– завідуючої: 6-13-63

Амбулаторія №2

– реєстратура: 2-22-31; +380-66-724-1550
– завідуючої: 2-12-59

Амбулаторія №3

– реєстратура: 5-37-69; +380-68-968-6768
– завідуючої: 5-37-69

Амбулаторія №4

– реєстратура: 4-00-60; +380-95-054-6428
– завідуючої: 4-00-61

Амбулаторія №5 (Дитяча поліклініка)

– реєстратура: 6-13-09; +380-66-100-4280
– завідуючої: 7-30-50

За додатковими роз’ясненнями  з 08:00 до 18:00 можна звертатись за телефонами: 6-22-31; +380-96-699-5982 (реєстратура – Амбулаторія №1)

У вихідні, неробочі та святкові дні з 09:00 до 14:00 працює черговий лікар-терапевт в амбулаторії №4 (колишнє приміщення жіночої консультації)

тел.: 4-00-60

моб.: (095) 054-64-28

та в дитячій поліклініці  з 08:00 до 13:00 працює черговий лікар-педіатр

тел.: 6-13-09

моб.: (066) 100-42-80

УВАГА!

У зв’язку з підвищеною захворюваністю на ГРВІ та вірогідністю поширення COVID-19 адміністрація рекомендує пацієнтам закладу обмежити візити до лікаря з метою профілактичних оглядів, оглядів здорової дитини, планових оглядів.

 

За можливості залишатися вдома, мити (дезінфікувати) руки і обмежити контакти.

При погіршенні самопочуття звертатися до свого лікаря.

 

Поза годинами роботи закладу звертатись в приймальне відділення КНП «Шосткинська ЦРЛ» та КНП «Шосткиська дитяча лікарня».

 

Нагадуємо номера мобільних телефонів лікарів для звернення в робочі години закладу:

Амбулаторія №1

Амбулаторія №2

Амбулаторія №3

Амбулаторія №4

Амбулаторія №5

Повідомляємо відвідувачів амбулаторії №1

05.03.2020 в поліклініці буде припинена подача електропостачання, за інформацією від ПАТ “Сумиобленерго”, тому запис до лікаря через кабінет пацієнта на цей день неможливий.

Як правильно оформити декларацію?

НСЗУ працює за принципами прозорості та відкритості. Всі виплати закладам-партнерам НСЗУ здійснює на основі поданих звітів. Обсяг виплат залежить від віку та кількості пацієнтів, яких обслуговує той чи інший медзаклад.
Юридичним підтвердженням обслуговування пацієнта у певного лікаря в певному закладі ПМД є подана декларація.
Це документ, який підтверджує факт вільного вибору пацієнтом свого лікаря. І, що важливо, декларація потрібна для того, щоб держава знала, куди спрямувати кошти за обслуговування пацієнта. НСЗУ може заплатити лише за декларацію, подану з дотриманням усіх правил. Порядок вибору лікаря первинної медичної допомоги та форму декларації затверджує наказ МОЗ №503.

Читати далі

Спрощено процедуру зміни методу автентифікації пацієнта

Декларація про вибір лікаря – це важливий документ, що підтверджує вільний вибір пацієнта та його бажання отримувати послуги первинної медичної допомоги саме в цього лікаря.
Щоб пацієнт міг подати, а лікар – належним чином оформити – декларацію, особу пацієнта потрібно підтвердити (автентифікувати).
Читати далі